Gyakran Ismételt Kérdések – MuseumDigit 2024

Mi az a MuseumDigit?

A MuseumDigit konferencia-sorozat a kultúra, a művészet és a technológia határterületein mozog. A múzeumi szakembereket leginkább foglalkoztató elméleti kérdésekre keresi a válaszokat és a kulturális örökségvédelmi területeken megvalósult innovatív projekteket mutat be.

Ki a konferencia célközönsége?

A múzeumokban, közgyűjteményekben dolgozó szakembereket várjuk, ám érdekes lehet a konferencia a kulturális szektorból, az IT szektorból és a kreatív területről érkezők számára is.

Milyen nyelven/nyelveken zajlik a konferencia?

A konferencia magyarul és angolul lesz megtartva, szinkrontolmácsolást biztosítunk e két nyelv között.

Ki szervezi a konferenciát?

A MuseumDigit konferenciát a Magyar Nemzeti Közgyűjteményi Központ – Magyar Nemzeti Múzeumban működő Országos Muzeológiai Módszertani és Információs Központ (OMMIK), az Innovációs és Képzési Igazgatóság főosztálya rendezi, immár tizenegyedik éve.

Van létszámlimit a konferencián?

A Magyar Nemzeti Múzeum Dísztermében rendezzük meg a konferenciát, ahol a férőhelyek száma sajnos korlátozott, ezért mindkét napra maximum 200 helyet tudunk értékesíteni. Mivel hamar elfogynak a helyek, javasoljuk, hogy ne hagyja utolsó pillanatra a jegyvásárlást, ezzel biztosítva részvételét a konferencián.

Hogyan biztosíthatom a részvételemet a konferencián?

A konferenciára jegy váltása szükséges. Az MNMKK dolgozói kedvezménnyel jöhetnek a konferenciára, számukra 0 Ft-os jegy vásárlása szükséges.

A konferenciára csak az érvényes, QR kódos jegy felmutatásával lehetséges a belépés.

Mennyibe kerülnek a jegyek a 2024-es MuseumDigit konferenciára?

A napijegy 10.000 Ft-ba kerül. A konferencia két napos.

Mit tartalmaz a napijegy ára?

Egy napijegy a kiválasztott napon belépést biztosít a konferencia helyszínére, magában foglalja a konferencia előadásainak meghallgatását, igény szerint biztosított tolmácsolást magyar és angol nyelvek között, valamint a lehetőséget, hogy beküldhessék kérdéseiket, melyeket az előadók a nap végén megválaszolnak. A konferenciára érkező vendégeket a kávészünetekben frissítővel és süteménnyel várjuk.

MNMKK dolgozó vagyok, kell vennem jegyet?

Igen – az Az MNMKK dolgozói számára 0 Ft-os jegy vásárlása szükséges. Csak így tudjuk követni a rendelkezésre álló helyek számát, mivel a díszterem befogadó kapacitása véges.

A jegyváltással kapott QR kód nélkül nem lesz lehetséges a belépés a konferenciára.

Szeretnék jegyet venni, de csak átutalással tudok fizetni, és ehhez számlára van szükségem. Mit tegyek?

Lehetséges átutalásos számlával fizetni a jegyekért. A jegyvásárlás során tud nyilatkozni róla, hogy hogyan szeretne fizetni. A fizetéshez szükséges teendőkről e-mailben tájékoztatjuk a vásárlókat.

Hogyan tudok jegyet venni?

Kérjük kattintson IDE, hogy megkezdje a jegyvásárlási folyamatot.

Részt vehetek előadóként a konferencián?

A konferencia előadóit szakmai program alapján kérte fel a konferencia szervezőcsapata, sajnos egyéni jelentkezésre nincs lehetőség.

A cégem szeretne kiállítóként részt venni a konferencián. Kit keressek?

Arra kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a museumdigit kukac mnm pont hu címen. Szeretnénk felhívni a leendő kiállító partnereink figyelmét, hogy előadás vagy termékbemutató megtartására nincs lehetőség.